Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

ZAMÓWIENIA

1. Sprzedający udostępnia następujące opcje składania Zamówień:

a) poprzez stronę internetową Sklepu Internetowego, po wcześniejszym zarejestrowaniu się i utworzeniu własnego indywidualnego konta użytkownika, po zalogowaniu się za pośrednictwem nadanego loginu i hasła użytkownika. Do utworzenia własnego konta użytkowania konieczne jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu. Rejestracja Klienta dokonywana jest jednorazowo. Kolejne zaś Zamówienia składane są na podstawie posiadanego przez Klienta loginu i hasła. W przypadku pominięcia procedury rejestracji złożenie zamówienia dokonane zostaje zgodnie z zasadami opisanymi w pkt. 2;

b) e-mailem na adres: tobi@tobi-trade.pl;

c) telefonicznie dzwoniąc na numer telefonu: 669 150 077 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00;

d) osobiście w siedzibie firmy 41-500 Chorzów, ul. Boczna 12/4 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16. 00.

2. Podczas składania Zamówienia wymagane jest określenie:

a) nazwy, rozmiaru i ilości produktów;

b) Imienia i Nazwiska, oraz pełnej nazwy firmy odbiorcy, oraz numeru NIP firmy;

c) dokładnego adresu dostawy, oraz dokładnych danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT, lub paragonu sprzedaży;

d) numeru telefonu kontaktowego;

e) adresu e-mail Klienta.

3. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać przez całą dobę.

4. Proces zamawiania Towarów poprzez stronę internetową Sklepu Internetowego składa się z następujących kroków:

a) wybór Towarów poprzez dodanie ich do koszyka, oraz określenie zamawianej ilości;

b) podanie danych wymienionych w pkt. 2, lub zalogowanie się;

c) wybór formy dostawy i płatności;

d) po podaniu przez klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlane jest podsumowanie Zamówienia obejmujące wszystkie informacje dotyczące Zamówienia tj.:

a. zamawiane Towary;

b. zamawiane ilości;

c. cenę jednostkową oraz łączną zamawianych Towarów (wraz z podatkiem VAT);

d. główne cechy świadczenia;

e. wybraną formę płatności;

f. wybraną formę dostawy;

g. całkowity koszt dostawy;

h. dane kontaktowe Klienta;

i. dane adresowy odbiorcy.

e. akceptację Regulaminu;

f. zatwierdzenie zamówienia.

5. W trakcie składania zamówienia, od początku do ostatniego kroku zatwierdzającego, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, w tym także możliwość naniesienia zmian w wyborze Towarów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi na stronie internetowej informacjami zawierającymi odniesienia do zmiany danych. Zatwierdzanie etapu końcowego uniemożliwia modyfikację Zamówienia poprzez Sklep Internetowy. Aby móc zmodyfikować zatwierdzone Zamówienie należy skontaktować się telefonicznie z działem sprzedaży telefonicznie w terminie do 12 godzin od daty zatwierdzenia Zamówienia.

6. Klient podczas składania zamówienia ma możliwość wyboru następującej formy płatności:

a) płatność gotówką przy dostawie: taka opcja jest dostępna dla Klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie Internetowym tylko i wyłącznie przy wybranej opcji dostawy „Dostawa TOBI-TRADE Opakowania”, lub „Odbiór Osobisty”;

b) przelew bankowy: przedpłata w 100% wg kwoty brutto widniejącej na Zamówieniu, ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu Zamówienia przez pracownika działu sprzedaży TOBI-TRADE Opakowania, który skontaktuje się z Klientem telefonicznie na podany numer telefonu Klienta w terminie do 24h od momentu zatwierdzenia Zamówienia przez Klienta. Prosimy klientów, aby nie dokonywali zapłaty przed rozmową z naszym działem handlowym, ponieważ wartość Zamówienia może się różnić od faktycznej wartości wystawionej faktury lub paragonu. Może to być spowodowane np. zmianą ilości Zamawianych Towarów. O wszystkim poinformuje Klienta nasz działa handlowy telefonicznie, podając tym samym faktyczną wartość Zamówienia BRUTTO. Takie potwierdzenie Zamówienia zostanie również wysłane mailem do Klienta zaraz po zakończonej rozmowie, na tej podstawie Klient będzie mógł dokonać zapłaty, po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedającego Towar wg potwierdzonego Zamówienia przez dział sprzedaży zostanie wysłany do Klienta.

7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do każdorazowej dodatkowej weryfikacji danych Klienta, informacji zawartych w zamówieniu w drodze kontaktu telefonicznego z Klientem.

8. Każdy zarejestrowany Klient, ma stały dostęp do historii wszystkich swoich zakupów, Zamówień w Sklepie Internetowym.

9. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Klienta na przycisk zatwierdzam/potwierdzam Zamówienie. Po zawarciu Umowy sprzedaży Klient automatycznie akceptuje Regulamin Sklepu Internetowego, oraz otrzymuje e-mail od Sklepu Internetowego z informację o przyjęciu Zamówienie do realizacji oraz o:

a) cenie obejmującej podatek VAT (podana cena może ulec zmianie);

b) głównych cechach świadczenia;

c) wybranej formie płatności;

d) wybranej formie dostawy.

10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

11. Klient akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na dostarczanie faktur VAT oraz w przypadku zwrotów i uznawanych reklamacji faktur korygujących VAT drogą elektroniczną. Faktury wysyłane są w formacie plików PDF pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w Zamówieniu. Oryginał dokumentu sprzedaży zostanie dołączony do wysłanego Towaru.

Witryna stworzona na platformie