SPOSÓB DOSTAWY
1. Klient ma do dyspozycji 3 opcje do wyboru sposobu dostawy zamówionego Towaru:
a) pierwsza opcja to ODBIÓR WŁASNY – jest on możliwy po zatwierdzeniu, oraz opłaceniu Zamówienia po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru z Sprzedającym. Odbiór towaru może odbywać się tylko w wyznaczony dzień przez Sprzedającego w godzinach od 8.00 do 16.00 w siedzibie firmy 41-500 Chorzów, ul. Boczna 12/4;
b) druga opcja to DOSTAWA TOBI-TRADE – Sprzedający dostarcza na własny koszt przesyłkę do Klienta, w terminie do 48 godzin od momentu akceptacji Zamówienia przez Sprzedającego, oraz po opłaceniu i zaksięgowaniu należnej kwoty za Towar na koncie Sprzedającego. O dokładnym terminie dostawy Sprzedający informuje Klienta w terminie do 24 godzin przed dostawą drogą mailową lub telefonicznie. Sprzedający dostarcza przesyłki na własny koszt w odległości do 30km od siedziby firmy;
c) trzecia możliwość to dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa taka następuje w terminie do 7 dni roboczych od momentu akceptacji Zamówienia przez Sprzedającego, oraz po opłaceniu i zaksięgowaniu należnej kwoty za Towar na koncie Sprzedającego.
2. Uszkodzenia lub braki w dostawie:
a) Przesyłki kurierskie objęte są ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym zwracamy uwagę, aby sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych w obecności kuriera;
b) w przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, rekomenduje się aby klient wraz z dostawcą/kurierem sporządził i podpisał protokół uszkodzenia przesyłki. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela spedytora (firmy kurierskiej), Sprzedający kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki.
3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu przez Klienta. W takim przypadku Klient jest proszony o ponowne uiszczenie opłaty za przesyłkę lub w przeciwnym wypadku Zamówienie jest anulowane.
4. Nieobecność w momencie dostawy w przypadku dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej – Klient, który był nieobecny w momencie dostawy, może odebrać przesyłkę we wskazanym oddziale firmy kurierskiej w terminie do 3 dni roboczych, lub poczekać na kolejną próbę doręczenia przesyłki. Po trzeciej próbie dostarczenia przesyłki przez kuriera, w przypadku nieobecności Klienta, przesyłka ta zostaje anulowana i zwrócona przez firmę kurierską do Sprzedającego. Sprzedający anuluje Zamówienie i odeśle płatność do 14 dni kalendarzowych pomniejszoną o kwotę za przesyłkę. W przypadku realizowania dostawy za pośrednictwem transportu Sprzedającego w przypadku nieobecności Klienta przy dostawie, Klient zostaje o tym poinformowany telefonicznie gdzie zostanie uzgodniony kolejny termin dostawy. Po trzech próbach dostawy Zamówienie zostanie anulowane przez Sprzedającego, płatność zostanie zwrócona Klientowi w terminie do 14 dni kalendarzowych. Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o nieobecności w ustalonym terminie dostawy minimum 12 godzin wcześniej.
5. Na dostawy realizowane przez firmy zewnętrzne (kurierskie), obowiązuje wewnętrzny regulamin przewoźnika.
6. Dodatkowe koszty dostawy, realizowane przez Sprzedającego:
a) jeżeli wartość zamówienia jest poniżej 80,00zł brutto, Sprzedający dolicza do zamówienia koszt dostawy w wysokości 10,00zł brutto;
b) jeżeli wartość zamówienia jest w przedziale 80-100,00zł brutto, Sprzedający dolicza do zamówienia koszt dostawy w wysokości 5,00zł brutto;
c) zamówienia o wartości powyżej 100,00zł brutto realizowane są bez dodatkowych opłat.